2009. május 23., szombat

Titokzatosságok napja


Lesznek folytatások persze, csak még nem tudom mikor. A napokban több hullámban érkezett a boldogság, ami tudjuk valami rossz fog követni (bukás- bukások). Na mind1.
A napokban Paulo Coelho: A győztes egyedül van c. könyvét keresgettem itt-ott. Május 25dikétől kapható, de én már csütörtökön megláttam a boltba, könyvesboltba, de nem volt elég pénzem, így csak pénteken vettem meg. Keveset olvastam még belőle, mert tuti jó, és hamar véget fog érni, és akkor ez egy kisebb halál lesz, amelyet, egy új könyv tud majd orvosolni, talán. Szóval a kezemben tartottam és átfutott az agyamon az, hogy ha leülnék, meglennének az eszközök, meglenne az idő rá, meglenne a téma, akkor a saját könyvemet is tarthatnám így a kezemben. Ez a célom. Amikor átfutott az agyamon ez a valami, egy "kisebb hideg végigfut a hátamon", vagy "kiráz a hideg" kísérte.
Még ezen a napon, pedig fényképeztem. Soha nemlátott fények voltak az égen. A nap lemenőben azaz nagyon narancssárga, felette pedig még a viharfelhők, és ahogy a nap megvilágította a felhőket, és tükrözte a narancssárga fényt. Hm. Az egész narancssárgában tündökölt. Félelmetes volt.
Képek a http://www.flickr.com/photos/andreapiovanni/ -n.

Nincsenek megjegyzések: