2016. március 3., csütörtök

Egy magánjellegű fecsegés tizennyolc


„ Nappalnak szeme, az éjjelnek füle van.” közmondás

         Valamelyik éjjel azt álmodtam, hogy a félig megírt írásomban vagyok. Bár sokszor van úgy, hogy éjjel felébredek, és elkezdek írni, hogy mit álmodtam, azt pedig beleírom a történetbe. Így folytatódik minden. Most épp esett a hó, és a fiat Panda közel 30 éves autóban utaztam, valamerre , valamelyik autópályán. Szívtam mélyeket a cigarettámban. És azt éreztem, hogy nem vagyok jól. Aztán a másik kép pedig, hogy egy fogorvosnál vagyok, aki az egyik főnököm, aki természetesen nem fogorvos csak az álmomban volt az.
         A Fiat Panda létezik, gondolkodom is arról, hogy megveszem. Régi álmom. Az álmokat pedig teljesíteni kell. Fehér színű, olyan felni van rajta amit mindig is szerettem volna, ha van egy Fiat Pandám, és van napfénytetője. 3 az 1 ben, minden meg van ami kell. Csak a kellő bátorságom nincs az elhagyott. Sosem volt. Legnagyobb álmom. Én pedig itt töprengek. Normális vagyok? Nem…
         Az Olivetti írógépet nagy nehezen be tudtam szerezni. Működik, de még hogy... jó pár levelet már megírtam vele és még szeretnék is.
         Most főként az olvasásé a főszerep, meg a fióknak írás, aztán amit dob a gép…
         filmes képek itt : http://www.lomography.com/homes/andreapiovanni


Nincsenek megjegyzések: