2009. február 10., kedd

1. nap

Hamarjában úgy döntöttem, hogy nem írom le mindig , hogy mi volt a suliba, mert picit unalmas. Unalmasak az órák, mindenki unja, ahogy én is.
Hétfőn 10-től 17: 30-ig órán csücsülök. Az órák között fél óra semmittevés ,ami a legfárasztóbb. Este a Plus-ba vásároltam felvittem a cucaimat, utána pedig sétáltam a holdfényes szombathelyi hétfői estében. Ott voltam a műjégpályánál. Első év első napján is arra sétáltunk, emlékszem. Leültünk a padra a városi tó mellettünk. Ma is leültem oda, mindenhol emlékek vesznek körül ami nagyon jól tölt el.
"Haza" érve meg főztem vacsorát, zaba :) Nehéz itt lenni, mert tudom, hogy ő is itt van és hiányzik. Jó lenne ha vissza csinálni tudnánk azt ami elveszett, vagy újra érezhetnénk amit régen.

könyvtár, 2009. 02.10 17.15
szintén
úgyszintén
"D" épület, 3-dik emelet, 208as terem, naplemente
"naplemente 2"
" napelemente 3"



Nincsenek megjegyzések: