2009. február 11., szerda

Könyvtárban üldögélve keresem a kérdéseket, miszerint, az emberek csak netezni jönnek, vagy könyveket is visznek ki néha? Na mind1. Érdekel is engem, amikor hideg Cherry Coke megy le a torkomon , és D épületes szenyát eszek, épp megszegve a könyvtári törvényeket. Szal, ez van. Lemorzsáztam az IBM-es billentyűt is…direkt.
Három sorra ül tőlem egy barna hajú és barna szemű csaj. Nagyon szép mosolya van. E-nek hívják. Már beszéltünk is. Nagyon jó fej. Az már mellékes hogy amikor jöttem tök mosolygott meg minden, de láttam hogy mellette ül a pasija, és hát nem köszöntem akkorát amekkorát szoktam, és nem mutattam meg sárgás mosolyomat…
Jó itt üldögélni, csak éppen úgy vakít befelé a nap fénye, hogy hunyorítok. Nem lehetett volna sötétített ablakokat tenni.
Második emelet. Innen lehet látni a sport pályát(VASTAG sportaréna, ez a neve, kicsit fellengzős egy betonos pályát így hívni, de hát Vas megye, meg tag vagy…és Vastag…értitek? Nem vastag mint a nyakad vagy a pénztárcád), amin majd jövő kedden már DNS- mintákat is hagyok.A parkolót is látni itt egy sárga kispolski árválkodik. Nem tudom melyik főiskolai adjunktus meg professzorre járhat ezzel a járművel. Vagy ha takarító akkor, meg hogy tudja fenntartani, meg hogy hogy kocsival jön dolgozni? Világgazdasági válság van, meg Globális felmelegedés. Épp mediterrán déli szél fúj. Otthonról jön. Otthon. Pff… Kiröhögöm most magamat. Még sosem jártam Rómában, és még Olaszországban sem, de már rendelkezem olasz névvel. Már csak meg kéne születnem.

Nincsenek megjegyzések: