2010. december 7., kedd

Tünemény

Az elmúlt néhány napban túlságosan is elgondolkodtam az életemen, ez pedig egy olyan bizonytalanságot szült, hogy egyszerűen nem találok kiutat.
Nem rég, megismertem egy lányt, „Szeretlek, vasárnaponként”, amit úgy gondoltam, hogy majd vasárnaponként tényleg ráér, ő is, én is, megismerkedünk, és hogy ha meg van írva akkor összejövünk és boldogok leszünk. Vagy valami ilyen szappanopera.
Aztán a lány egyszer csak nem írt, én meg nem is tudom miért nem.
Lehet rájött arra amit nem is mondtam el?
Tényleg úgy érzem szeretném.
Vagy valami.

Most az jutott eszembe, hogy amikor szakítottak velem, folyton azt mondták, hogy „kívánom, hogy te megtaláld, mert megérdemled.”
Ez kedves. Csak az a baj, hogy én folyton megtalálom, és folyton ellök.
Sokak szerint megérdemlem, de egy valaki szerint nem, ezt nevezem Istennek, vagy a sorsnak. És hiába szegülünk ellen, meg van a sok „megérdemled”, ha szerinte mégsem.
Szenvedünk.
Lehet, hogy azért mert felállítottunk egy képet, ami hanyatlani látunk, és meg akarjuk változtatni.
Érzés halmazok feleslegessége, az elképzelt szerelem, az a tapinthatatlan boldogság, vagy épp boldogtalanság, amely akarva akaratlanul ránk talál.

Olyan helyzetben vagyok, hogy a pillanat és a kedvesség döntő számomra, akárkibe bele tudok szeretni, akárkit tudok szeretni, aki kicsit is odafigyel rám és érdeklődik, no meg persze meglátom benne azt amit akarok látni.
Etus is ilyen. Most van, aki megtestesítse a szerelem arcát, most ő az.

Most teljesen üres vagyok. Nincs bennem senki, és semmi. Nincsenek érzéseim, nem nézek tükörbe. Nem akarom látni magamat, sem téged. Zavar, hogy elrontottam, azt ami sosem volt. 

"Mikor először tünt elém,
drága volt, mint egy tünemény, 
kit azért küldött életem,
hogy egy pár dísze ő legyen.
szeme mint alkony csillaga, 
s az alkony hozzá a haja: 
csak ennyi benne az, ami
nem májusi és hajnali. "

Nincsenek megjegyzések: