2011. július 23., szombat

hát te vólnál az!


Meddig tartanak az álmok???
A boldogság szint, mert máshogy nem tudom hívni hajnalban, szóval „ez” eléggé akadozva jön. Sőt, jó most hazudtam. Sehogy se jön. Ez bennem van, én alakítom én én én… Akarom, hogy boldog legyek, vagyis nem boldog, hanem jó kedvű. A boldogság az pedig múlandó, nem akarok szerelmes lenni  [ most füllentettem],  most is szerelmes vagyok, mert ma van szombat és ma van szerda, de ma van kedd. Éreztem úgy éjjel 1 óra körül, hogy leülök, szürcsölöm a teámat, kezembe veszem a kinevezett „író” tollamat, és írok. Most nem ecsetelem, hogy az írás, micsoda, és hogy amit én csinálok az nem is írás, hanem a franc tudja mi, és nem is tudom, hogy mit ér másoknak stb. Mit ér másoknak???

1 megjegyzés:

Anni írta...

Menedéket a magunkramaradásban. :)