2012. február 29., szerda

Semmi sem maradt

Semmi sem maradt
Szertelenszerda esik az eső. Nem vagyok jól, és igazából nem is tudom, hogy mi a baj, vagy, hogy mitől nem vagyok jól. Időhiányra hivatkozom, hogy miért nem csináltam meg a feladataimat, vagy miért nem olvasok sokkal de sokkal többet, vagy miért nem bontom fel a papírcsomagot és írok rá, vagy a füzeteimet miért nem írom tele. Végigsimítanám az üres oldalt, valamelyik kedvenc tollammal írnék bele, és csak írnék és írnék. Mintha megtudnám változtatni az egész életemet. Kedvem lenne leírni az életemet akár ide a blogra is, de abból nem sülne ki semmi jó. Lehet pedig most az segítene. De nem.
Régen minden nap beültem a városfőterén lévő kávéházban, kisebb lelkiismeret furdalással, hogy mi lesz egy hónap múlva, mi lesz egy év múlva. Ki leszek, ki lehet belőlem? Mit szeretek csinálni, mire és kire vágyóm? Mennyi pénz lesz a tárcámba, mik azok az apró hülyeségek, amelyeket meg akarok szerezni. Autó, ház, laptop, fényképező, állvány, vizsla, macska. Emberek nem szerepeltek a listán.
Minden hamis. Apa is. Én csak anyát szeretem.
Nektek akik...milyen, hogy van apátok???
Kezembe fogom a tollat, írok... Valamit... Én vagyok a történet főszereplője, aki egy kiegyensúlyozott, bátor, magabiztos fiú, aki nem öli a lelkét megválaszolatlan kérdésekkel.  Nincs gyomorgörcse, ha hosszú útra indul. Tudja a célját, és azt is, hogy hogyan éri el. Szóval  teljesen ellentétei vagyunk egymásnak. Ő kitalált én valóságos...látod...megmondtam. Ellentétei...
         Aztán kinézek az ablakon, a lapot meg bevágom a kályhába. Kit akarok becsapni? Magamnak írok, nem másnak. Most nem megy, nincs szerelem, nincs semmi motiváció, elhitetés, hogy nagyszerű élet vár, csak még ezt még ezt befejezed, túl éled a napokat, mindent...majd egyszer csak jobb lesz. Az inga is kétfelé leng ki. Mi van ha az a kibaszott inga nem is mozgott soha??? És a "rossz élet" szarságnál akadt ki???
         A vasútnál szeretek legjobban cigizni, mert látom magam előtt a hegyet és a főutat. Autók amikben emberek rohannak valahová. De mégis hová??? Mintha megtudnák változtatni az életüket. 

Nincsenek megjegyzések: