2012. január 17., kedd

Az elmerült nap


Pár órája esik a hó. Milyen jó lett volna ez a pár cm karácsonykor. A reggeli kávét kortyolgatva néztem a pilinkéző havat, majd felbátorodtam, egy kis bringázásra. A falu főútja lesózva, de azon kívül a többi utcában még havasak az utak és látni lehet, hogyan járkáltak az emberek. Boltba, postára, orvoshoz, mindenki valami céllal...kivéve...  

Holnap vennem kell lottot. A szerda az ilyen álmodozós nap. 

 Kinyomtattam még múlt héten pár előző íráskezdeményezést, amit lehetett olvasni a blogon és érdemes lenne javítgatni rajta, de azóta is csak áll. Az asztalomon egy római fotó hever, rajta a Colosseum, egy olasz fa, egy utcalámpa, és a háttérben a fehér, sárga, naracssárga házak. Ha szín lennék akkor narancssárga. (?) De ha ház lennék akkor mindenképpen egy római narancssárga ház. 

 A falu határából néztem a hegyet, milyen szép, ugyanakkor milyen unalmas, mindig ugyanazt látni. A hó beterítette, most úgy néz ki mint egy kalap sok sok pihével. Gondolkodóba estem, hogy fotózok, de tegnap csípték ki belőlem a varratokat, így nem mozoghatok úgy mint régen. Feltámadt a szél, "haza" megyek.

Nincsenek megjegyzések: