2012. január 30., hétfő

Sub rosa


Sub Rosa
jelentése: titkon, titokban, bizalmasan; a rómaiaknál ugyanis a rózsa a titok jele volt...
Hülye vagyok, írhatom nyugodtan így. A mesélőt teljesen hatalmába kerítette az előző történet. A piros szövetkabátos lány. Jó lenne újra látni, az azt jelentené , hogy megtaláltam. Vagy ő engem, teljesen mindegy. Más lassan mindenki kérdezi, hogy mi van a "piros kabátos lánnyal" megtaláltad? Ő az a képeken?? Ugyanis a Submarine c. filmben az egyik főszereplő, a lány, egy hasonló piros szövetkabátot visel. Sajnos nem találtam meg, és ő sem engem. Viszont hátrány, hogy ő nem keres engem. Én meg nem tudok róla semmit, és nem tudja, hogy keresem. Plusz senki sem látta csak a mesélő. (?) Jó lenne tudni, hogy hol van az a fogas, ami azt a piros szövetkabátot tartja. 

zene: http://www.youtube.com/watch?v=JXmEYmBAqUg  ( 720p-ben hallgassátok és nézzétek. )

Nincsenek megjegyzések: