2009. március 1., vasárnap

ez egy pihent bejegyzés....

Álmos pillanataim egyike. Álmos vagyok. Most nincs ilyen filozófius írás. Most nincs semmi. Pár napja "dolgozom" egy íráson, aminek még magam sem látom a végét. Szabad pillanataimban végig gondolom, hogy mi lenne jó befejezésnek. Olyan befejezésnek, amikor az olvasó (te) azt mondja, hogy áhh kár hogy vége lett.
Vagy a másik kérdés, hogy van még? NA igen.
Az elmúlt héten, rajongóm is volt. Jó igazából nem rajongó, az túlzás. Tetszett nekik az írásom, és írtak emailt, hogy kifejezzék. Ami tök jól esik, esett. Remélem lesz több ilyen emailem, és remélem lesz még sok sok szép írásom. :)
Most így beszámolok, hogy mit csináltam...:D de ez olyan óvodás. De most leszarom.
Így elgondoltam magamban, hogy ne legyek gagyi, és ilyen, hogy leírom...pl.
9 kor felkeltem, sárgát pisiltem közben kettőt pukiztam.
9 óra 10 lehetett, mikor a pizsomámat levettem és a szekrényből elővettem egy kockás alsógatyát, álmosan felhúztam, rá a gatyámat, meg egy nem koszos pólót.
9 óra 20 bekapcsoltam a gépet, megnéztem az emailjeimet, bár úgyis tudtam, hogy senki nem fog írni nekem, mert kis ember vagyok én, barátok nélkül. Akarom mondani igazi barátok nélkül, akik megkérdeznék hogy mi van velem.
9 óra 30 kávét csinálnék, ha lenne, de elfogyott. Tudtam hogy kell venni valamit tegnap, de azt nem hogy mégis mit.
10 óra , elindítottam egy filmet, nem néztem végig, mert szar. Gettó milliomos.
11 óra, éhes lettem, hát ettem.
13 óra 25 perc 26 másodperc haverom és én, kimentünk focizni a füves pályára, a sok vakond közé, aztán lőttünk párat a kapura, ez volt másfél óra.
Kicsit megizzadtam.
Foci után hajat mostam, és rájöttem hogy kopaszodom.
18 órakor Lazio-Bologna meccset akartam nézni. De nem tudom már miért...
Elötte Nagybátyámnál néztem MKB meccset, nem mintha szeretném a kézilabdát.
utána valóban Olaszbajnokit néztem úgy 5 percig, mert utána eljöttem, majd itthon nézem, de aztán mégse néztem végig itthon.
Képeket szerkesztettem, sok programmal. Aztán Totti-s mezemet felvettem, és így járkáltam pár percig itthon a szobámba. Jó volt.
Este meg a Cigányok idejét néztem. Ez egy film a 1988-ból, de hát amilyen érthetetlen volt , le is kapcsoltam.
Gép elé ültem, nem tudtam írni semmit. Aztán 23 óra 14 kor jött B. és msnen vele beszélgettem....addig amíg másnap nem lett.
Úgy 1 óra felé... ikeás párnámra hajtottam nehéz fejem, és szundikáltam, hogy holnap pihenten tudjak írni valami szépet nektek virtuális kis proli barátaim.

Nincsenek megjegyzések: