2009. július 23., csütörtök

júliús. huszonháróm

Kotyogós kávé. Váltottam, Cappuccinoról. 40 fok, hosszúnadrágban ülök és TV-zek. Ki nem igen megyek, mert nagy a sugárzás. Tegnap egy új filmet néztem meg, Képlet címmel, amiben a végén az Ufok megmentik az emberiséget, és egy új bolygóra viszik őket, ezzel újra elkezdődik az Ádám és Éva korszak. Meg persze a legfontosabb hogy amiután elvisznek pár embert az UFO-k napkitörés elpusztít minden élőlényt ezen a bolygón.

Éjjel olvasgatok, fél 4 kor kapcsoltam le a lámpámat, addig zajlott a Bella kontra Edward, azaz a New Moon, c. könyv. Az új Coelho könyvet, meg a felénél abbahagytam. Ez azért jelenthet valamit. Letöltöttem, a J.K. Rowling egy évéről szóló dokumentumfilmet. Nagyon megtetszett ez a nő, ahogy él, meg gondolkodik. Megjegyzem, egy sort nem olvastam még a Harry Potterből. Csak két filmet láttam idáig. Meg az Emma Watson-t. Ami még jobban vonz.

Múltkor felvetődött bennem az a kérdés, hogy hányan is olvasnak engem, aztán arra jutottam, hogy nem igen sokan, de sebaj, ez egy ilyen magányos műfaj írni, olvasni is az, szóval majd lehet, ha hírtelen meghalok, akkor mindenki felfedezi, és mindent belegondol a saját gondolatomba. Van egy norvég fotós ismerősöm. Egy nagy Jézus arc van a karjára tetoválva, a jobb kezén. Gyönyörű képeket csinál, de valahogy már mindenki nagyon jó képeket csinál, és ez lassan, már túl felesleget is jelent. Nincs értéke, annak hiába kurva jó egy kép, más meg még jobbat csinál, vagy éppen rosszabbat és a rosszabbul sikerült is remek, mivel egyedi.

Az írásban sincs már semmi élmény, egy az, hogy az emberek nem érnek rá olvasni, kettő, a könyvhöz is kell egyfajta megszállottság, hogy olvasson az ember, ha ez régebbről nem alakul ki, mint most sok teenagerben akkor cseszheti az ember. Ha blogra írkálgat valaki, akkor meg felvetődhet, hogy elveszti a címet, amit nézegetett, meg lassan, minden második ember blogozik, leírja a gondolatát így ahogy én. Vagy elolvassák vagy nem. Úgyhogy, szerintem ez nagy hátrány, hogy van blog, és mindenki kifejtheti gondolatát, vagy annak csíráját. Jó ha jobban belegondolok azért jó is lehet, mert vannak értékesek, csak rengeteg van, az a baj. Nincs szelektálás, nekem kell szelektálnom. Ami időt vesz el.

Sőt eddig sem tudtam beosztani az időmet, de most már azon leszek. Foci, már csak ritkán. Meleg is van, nincs is kedvem.

Este fényképeznem kéne, de olyan egyhangúak ezek a nyári esték, hogy egy kibaszott felhő sincs az égen, ami érdekesebbé tenné a naplementét. Most meglátjuk mi lesz este. Körbebicajozom a hegyet, 10 km kb. Aztán ha lesz valami akció, akkor lekapom. Holnap lehet, hogy megjön a csomagom, annak nagyon örülnék, bár inkább hétfőn. Várom már.





Nincsenek megjegyzések: