2010. november 7., vasárnap

Everytime i say goodbye

Nem csak azért hiányozhat valaki, mert akarnánk valamit tőle. Azért is hiányozhat, hogy nincs. Primitíven azért, mert nincs. Szilvási Lajos


Egyszer egy lány azt mondta, hogy Ő megpróbálta befoltozni a szívemen a sebeket, de rájött, hogy sok van, és nem engedem.
Most ülök le először, hogy fogalmam sincs, hogy miről akarok írni. Van bennem érzés, de már kiadtam, és azt hiszem, hogy feleslegesen.
Ma megint veszítettem tipmixen, mondanom se kell, hogy egy meccsen ment el az egész.
Persze ez most kit érdekel igaz?
Sokan kérdezgettek Édes Októberről. Édes Október, ő él, és meg is öleltem. Hogy hányszor azt nem tudom. Megérintettem, a lelkét, csodálatos szemeiben vesztem el, kirándultam vele, megfogtam a kezét, viccelődtünk, mosolyogtam, beletúrtam a hajába, elraktároztam magamban az illatát, a haja illatát. Elraktároztam a perceket, amelyeket vele töltöttem.
Édes Októbert, már Édes Novembernek hívom. Igaz a szabály kimondja, hogy mindenkinél egy hónapig lehetek, és ennyi.
Ahogy az ablakon a friss levegő bezúdul, és azt érzem, hogy minden egyes pillanatban élek, azt hiszem itt a pillanat, hogy megváltoztassam az egészet. Szeretném, ha szeretne.
Fogalmam sincs, hogy milyen a szerelem. Pár hónapja megkérdezte tőlem egy lány.
Nem tudtam neki elmondani. Most sem tudom. Néha fordul a kocka. Ő most már el tudja mondani, és folyton azt hajtogatta, hogy Ő mennyire szerelmes. ÉN meg kérdezgettem magamban, azt a valamit, hogy mi is tetszett ebben a lányban? Mi tetszett benne, hiszen átlagos.
Hagytam, hogy elvigyen belőlem egy darabot.
Sőt vannak olyan lányok, akik nem is tudják, hogy elvittek belőlem egy darabot.
Mi lesz, ha sosem találom meg a szerelmet?
Hiába keresem mindig, mert erőm mindig van keresni, csak éppen sosem találom meg.
Mi lesz, ha a zsák nem találja meg a foltját?
Mi lesz?
Tudom, hogy mit hoz az őszi jel,
Tudom, hogy a titkos jelek mit mutatnak
Barna szemedben látom magam,
Ismernem kell bőröd ízét,
S tudom, hogy ez az íz, majd tetszeni fog nekem.
Ismernem kell kezed szorítását,
Ölelésed erejét.
Ismernem kell tested minden ívét.
Édes november, neked már adtam nevet. Az őszben te vagy az, akire vártam.
Szeretném, ha szeretnél.


***

2 megjegyzés:

andreapiovanni írta...

egyre fosabbakat "írok"

Angie. írta...

a szerelem megkeres.
nem te kell Őt keresned.
:)