2011. március 21., hétfő

nothing

Könnyebb a szavakat leírni??? Vagy könnyebb kimondani őket??? Melyik jobb??? Ami elszáll, vagy ami meg marad. Nem írom le, hogy örökké, mert az örökké is egyszer elszáll.  Már nem okoz örömet a fotózás, sőt az írás sem. Ez azért van, mert…
tovább nem írom le. Ismerős lehet az egész. Szétszabdalás. Szárnytörés. Van kép, de mindegyis, hogy az jó, vagy nem. Egy a lényeg. Nem elég jó. Te magad nem vagy elég jó. Vagyis inkább úgy mondom, hogy én nem vagyok elég jó az ő szemükben. A szemükben én vagyok az a nagy semmi.
Tegnap a kávém megfőzése, és kortyolgatása volt a nap boldog pillanata amire már felébredéskor vártam, húztam halasztottam, és 17 órakor végre... Ez volt a kezdet és a vége. Ma ilyenről szó nem volt, sajnos, hogy boldog. Viszont a leírt szavakat is ki mondtam. De aztán tudom, hogy semmi nem történik ezáltal, semmi, mint ahogy én.
Elvitték Larát is, hiába kerestem. Valakinek ugyanaz volt az álma mint nekem. Most ő vigyáz rá, remélem jól meg lesznek. Én meg csak álltam és kerestem, mert eljön az a pillanat, hogy…
csak nem hittem, hogy most. de tényleg örülök, tényleg…csak még jó lett volna, ha…
-            -      -     -
Több részre törik a szárny,
repülni csak álom már. / loptam az agyamból.

http://youtu.be/bwKINUrOhpA 

Nincsenek megjegyzések: