2009. április 3., péntek

Kedves péntek

Déli napsütés, kedves péntek. (A délit Déli-nek értsd) itt a mediterrán időjárás, egy padon napfényben úszok, élvezem a nap első meleg sugarait, a fekete rigók muzsikáját, mert ebben egyetérthetünk, hogy ez muzsika.
A kisiskolásgyerekek szaladnak haza, kezükben a téli kabát, a lakás kulcs(panel lakás) kulcsa. Néhányan kutyát sétáltatnak, ha hazaérek ,talán nem ennyire fog sütni a nap, mint most ,de én is megszeretgetem a kutyámat, meg lefényképezem a nárciszokat a virágos kertben, közben meg Szabi néni-től várok egy álatla már beharangozott emailt, ami hosszú lesz, aztán mára nem is tervezek mást, a kávémon kívül. Talán olvasok majd az nem árt meg sohasem.
Egy hölgy haladt át a közeli hídon, rajta még a téli kabát, visszafelé azért én is felveszem.
Paris Je'taime filmezenét hallgatok, ez már egy jó alap ehhez az időhöz. Tiszta Római feeling, már csak a kis utcácskák, a kis kávéház hiányzik, kettő ismeretlen utca sarkánál, az olasz emberek, meg a római házak, azon kívül olyan érzésem van mintha ott ülnék, a képzelet határtalan, ott vagyok ahol lenni szeretnék.
Most azért visszatérve a földre, egy Love P.R. + SZ.A feliratú padon ülök, remélhetőleg nem bánják meg ha az emlékekkel gazdagított padjukat kölcsönvettem ebben a szép időben, sőt Noémi is itt volt, de az már a homály fedi h mikor, sajnos azt már nem írta ide. :D (Itt jártam 2008. julius 3. ilyet nem találtam.)

Nincsenek megjegyzések: