2009. április 26., vasárnap

Szétesve?

A mi nap olyan volt, hogy csak a füvet nyírtam le az udvaron. Semmit nem csináltam. Egész nap fáradtnak és nyűgösnek éreztem magamat. Még világgá menni se volt kedvem( kis mosoly). Remélem a holnapi nap jobb lesz ennél, csak az a baj, hogy minden nap ezt gondolom. Egy hatalmas szerelem kellene, de már azt is túlzottan keresem. Önzőség azt mondani hogy undorodom a kézen fogva sétáló, vagy padon ülő párokból, mert ezt csak azért mondanám, mert nekem most nincs. Jó lenne persze, talán ha lenne valaki és az időmet vele tölteném el, és nem beszélnék az utcán hangosan. Néha amikor észreveszem akkor még káromkodok egyet és szidom magmat. Mostanában sokat beszélek magamban, olyan ez mintha egy könyvet olvasnék, ehez tudom hasonlítani. Mondom mondom a sok okosságot, meg hülyeséget, és persze az utóbbiból van sok. Túlon túl agyalok dolgokon. Az ebédet a Mamámnál töltöttem. Jó volt régen ott lenni, persze most is, de most valahogy más. Más minden. Például nem beszélhetek egy lánnyal anélkül hogy az ő fejébe vagy az enyémbe ne lenne ott az a gondolat hogy többet akar mint ez a beszélgetés, és akkor jaj. Holnap délután felmegyek a hegyre, aztán kiszellőztetem a fejemet. Múltkor az volt a bajom, hogy már sötétedett, és haza kellett jönni. Szeretek hazajönni, mert az jó érzés hogy van ahova még érdemes menni és várják az embert, de most ez nem volt olyan momentum. Egészen máshol akartam lenni, mint ahol voltam. Aztán persze hazaértem, de tudtam, hogy a holnap nem sokára rám nevet, lesz egy új nap, amikor talán lesz egy valami amit jól csinálhatok, vagy lesz ami felvidít, vagy lesz valami egészen jó. Egy film, egy női mosoly, egy fotó, egy email, amit örömmel fogadok, mert nekem van értem van. Most nyílnak az orgona bokrok, nem szeretem az illatukat. Télen vártam hogy tavasz legyen, hogy kinyíljanak a virágok, és lássak sok tulipánt, de mostanra már elvirágoztak , virágoznak, meg a többi virág is, és nem akarok nyarat, nem akarok semmit. Egy kis őszt. Sok esővel, lehulló levelekkel, 15 fokkal, ami jó, sok szürke felhőt, kicsi napsütést, sárga házat, szerelmet, szeretetet, egészséget, ihletet, kitartást, békét.


Nincsenek megjegyzések: