2009. április 26., vasárnap

Szétesve, kapkodás

Este van, 19 óra. Már a jövőhéten gondolkozom, mit , hogyan, mikor, kivel, miért. Sajnos kell ez most, mert eléggé szét vagyok esve. Meg megcsúszva. Beadandók, zh-k, élettervezés, emberré válás, csokoládé. Kávét döntök magamba, és a két hete meg kellett volna csinálni feladat jön. Pedig most van három filmem amit meg akartam nézni, de ha időben megcsinálom, akkor jöhet az egyik, vagy ha félig kész most az is elég, csak legyen valami meg belőle. Az egyetemen alig van órám, nem lehet panaszom arra, hogy nem volt elég időm minden kis baromságra eddig. Csak éppen nem terveztem dolgokat, úgyhogy ami jött váratlanul, annak örültem, és foglalkoztam vele, amit meg tényleg meg kellett volna csinálni halaszottam olyannyira, hogy van 1 hetem, egy powerpaintos előadásra, és egy 6 oldalas referátumra, lenne időrá, ha tudnám hogy mi kell pontosan a feladathoz. Sőt, május elseje is lesz, szóval az mínusz idő. Már most azt érzem hogy ki fogok szaladni az időből. És ha ez nem jön össze, akkor nem is szigorlatozhatok. Még most fogom csak fel a súlyát. Mert ha nem szigorlatozhatok akkor hátrányban leszek, no de ne így álljunk neki. Plusz még amihez most állok neki az a gyakorlaton szerzett óriási tapasztalat leírása. Egy hét volt. Kb. 20 fő jött be a könyvtárba, mert akkor kezdődött a jó idő. De remélem megered az ujjam és jönnek a dolgok. Szorítsatok erre a két hétre még, plusz meg a vizsgaidőszakra. KÖfi.



Nincsenek megjegyzések: