2009. augusztus 3., hétfő

A délután sötét pillanatai

A délután nekiláttam annak, hogy az összes papírfecnit, amire pár szónál többet írtam valaha, azt összegyűjtsem egy kupacba. Persze őrültségnek tűnhet ez, de most ezt teszem. Azért is teszem, hogy valami kiindulás legyen valamihez. Addig jutottam csak, hogy most egy halomba van minden, majd egy másik "tudni akarom mit írtam" napomon lehet eljutok oda is hogy kiválogatom, de ehhez főleg egy másik napra van szükség. Azt hiszem, 6 óra múlva kelnem kell, munka. Fél 4 felé szoktam elaludni, azaz fél 5, fél 6, fél 7. Azaz 3és fél órát fogok aludni??? Oha. Pompás.
Azt hiszem, megyek, bevágok 3 amerikai fánkot, rá 2 hamburgert, és persze hozzá colát.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jókat írsz.csak egy kicsit komolyabban össze kéne rakni és beküldhetnéd.nem veszíthetnél semmit.de megtennél egy lépést.soksikert.